en-US

صنایع چوب و کاربرد آن در دیگر صنعت ها

صنایع چوب و استفاده آن در دیگر صنایع از دیرباز رواج داشته و به خیلی از صنعت ها از جمله صنایع بسته بندی نیز وارد شده است.

صنایع چوب و امکاناتی که در اختیار ما می گذارد :

چوب در طول تاریخ حیات انسان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و انسان های اولیه تقریبا تمامی کارها و وسایل خود را با استفاده از چوب برطرف می کردند. بخشی از صنایع چوب با کمک صنعتگران باقی مانده ولی بیشتر کاربرد های ان در طول زمان جایگزین هایی پیدا کرده است.

استفاده از چوب و صنایع آن در ایران نیز قدمت بسیاری دارد. در قدیم در شمال کشور و همچنین در بعضی از نقاط هنوز هم از چوب به عنوان ماده اولیه مورد استفاده برای ساختن خانه ، ساختن قایق و تهیه هیزم برای زمستان و دیگر موارد مصرفی زیاد استفاده می شده است.

 

صنایع چوب

 به دلیل جنگل های بسیاری که در شمال کشور وجود دارد و درخت های فراوان و با علم به اینکه چوب قابل تجدید حیات است بسیار استفاده می شده است و اهمیت چوب و درختان در قدیم به حدی بالا بود که در زمان هخامنشیان ، دستور کاشت درختان جنگلی بسیاری صادر می شود. 

معادن روزی به پایان می رسند ولی جنگلی که به خوبی نگهداری شود می تواند برای سالیان بسیاری نیازهای شما از جانب چوب را برطرف کند و بی وقفه برای شما چوب تولید کند.

صنایع چوب دارای اهمیت بسیاری در دیگر صنایع از جمله صنایع بسته بندی ، مبلمان ، دکوراسیون و ... دارد.ما در این مطلب می خواهیم نگاهی به استفاده از صنایع چوب در صنایع بسته بندی بکنیم.

 صنعت مبلمان

یکی دیگر از صنعت هایی که با چوب ارتباط گسترده دارد و می توان شاید گفت که لازمه رویه کوبی ، تا حدی وجود چوب می باشد.
در صنعت مبلمان اساسی ترین شغل رویه کوبی می باشد. 
رویه کوبی چیست؟ این شاید اولین سوالی باشد که بعد از خواندن مطلب بالا به ذهن شما خطور می کند. به صفحه رویه کوبی مراجعه کنید.

تاریخ ایجاد: یک‌شنبه 13 آبان 1397
تعداد بازدید: 5746




rating
نام
ایمیل
نظر

تلفکس: 66953125 - 66953301  صدای مشتری: 02166175069 

تلفن: 02166953125 - 02152859 

info@tinafelez.com

Copyright 2017 by TinaFlez. | Designed By webcade